שאלות ותשובות

שירותי משרד במיקור חוץ הם מענה אנושי לעסקים ושירותי מזכירות חיצוניים לחברה.
אני מתאימה לכל עסק שפונה אליי אשת מקצוע אשר עברה הכשרה והיא בעלת ניסיון בתחום והיא מספקת את המענה הנדרש בעבודה מסודרת ומאורגנת מרחוק.
בדרך הנ"ל, מתפנה לעסק שמקבל את השירות, להתעסק בדברים המרכזיים המובילים לרווחיות גבוהה, גדילה וצמיחה.

שירותי משרד במיקור חוץ מיועדים לכל עסק המחפש לייעל ולשדרג את אופן העבודה השוטפת שלו, להתמקד בתחום המומחיות שלו ולתת למישהו אחר לטפל בתחומי אדמיניסטרציה ושירות שונים מבלי להעסיק עובד/ת חדש מתוך העסק עם כל ההוצאות המתלוות לכך ולקחת שירותים חיצוניים מקצועיים.

שירותי מזכירה אישית במיקור חוץ מתאימים לכל עסק בכל תחום ובכל סדר גודל.
לכל בעל עסק יש משימות שוטפות שהוא צריך לטפל בהם אך הם לא בתחום מומחיותו אך עדיין מצריכות טיפול.
החל מניהול חשבונות דרך מיילים שוטפים של לקוחות או ספקים, קביעת פגישות, הצעות מחיר ועוד.
כל עסק שעומד בעומס של ענייני אדמיניסטרציה – צריך שירותי מזכירה ואדמיניסטרציה במיקור חוץ כדי שהעסק יעבוד יותר ביעילות והעומס ירד.

במסגרת שירותי משרד מרחוק אצל שירה גולן תוכלו לקבל את השירותים הבאים:

  • ניהול משרד וטיפול במשימות שוטפות
  • שירותי גבייה ומעקב
  • תזרים
  • השמות וגיוס עובדים
  • טיפול ושליחת הצעות מחיר


ניתן להתאים את השירות לכל עסק הפונה אלינו, בשיחה ותיאום מראש.

השירותים שאני מציעה הם הפתרון מושלם לכל עסק שמחפש שירותי משרד ללא הצורך בהעסקת עובדים.
כל השירותים ניתנים בדרכים המתקדמות, החדשניות והיעילות הקיימות היום תוך שירות אישי, מקצועי וצמוד לכל לקוח.
לשירה גולן יש ניסיון רב שנים בתחום ולחברה יש רקורד עשיר עם מבחר לקוחות במגוון רחב של תחומים.

תחילה יוצרים קשר, מנהלים שיחת היכרות והתאמת השירות המבוקש.
חותמים של הסכם התקשרות ותיאום ציפיות ומתקדמים לתשלום ועבודה משותפת יחד בהתאם להסכם.

לכל עסק המגיע אלינו, אני מתאימה את העובדת המתאימה לו לפי תחום המומחיות שלה וניסיונה.
המטרה היא שהיא תעבוד מול העסק לטווח זמן ארוך תחת השגחתי כדי לוודא שהעבודה מתנהלת כשורה.
במידה, מכל סיבה שהיא, יש צורך בשינוי, תתבצע חפיפה מסודרת כדי שהעבודה תמשיך להתנהל כסדרה.

שירותי משרד מרחוק מתנהלים באופן מסודר וקבוע און ליין.
לפי תוכנות ומיילים, לוח זמנים ידוע מראש ונהלי עבודה מסודרים.
כל אלו נקבעים מראש על ידי שני הצדדים בהסכם ההתקשרות.

השיחה הראשונית היא הדרך שלי להכיר את העסק ואת צרכיו, איזה מענה אנושי לעסקים אתם מחפשים ומה מתאים לכם.
זו ההזדמנות שלי להבין מיהו בעל העסק שעומד מולי ומהו השירות שהכי מתאים לו
ולכן אי אפשר ישר להתחיל לעבוד וחייבים לנהל שיחה מסודרת בטלפון או בפגישת זום.

בסוף כל יום, הלקוחות שלנו מקבלים טבלת מעקב ובה מופיעים כל המשימות שניתנו כולל פירוט של מה נעשה וכיצד.
כל המשימות יהיו סגורות בסוף כל יום עבודה ומתקבל עדכון מסודר על כמות שעות העבודה ועל מה נעשה בזמן הזה.

כל עסק שמתמודד עם עומס יתר של אדמיניסטרציה ופעולות שוטפות,
צריך לשקול ברצינות להשתמש בשירותי משרד במיקור חוץ, בסדר גודל המותאם אליו – גדול קטן או בינוני.

לכל שירות יש את העלות שלו, בהתאם לצורך ולהיקף.
לאחר שחותמים על הסכם התקשרות, התשלום שנקבע מועבר והעבודה מתחילה וכך כל חודש בחודשו.

כל בעל עסק יכול להשתמש בשירותי מזכירה אישית מרחוק.
היקף העבודה מותאם אישית לצרכי העסק והוא מהווה פתרון מצויין לניהול יעיל של כל עסק.

אני שמחה לשמוע! השירות שאני מציעה הוא אכן פתרון מצוין!
מחר אשלח לך הסכם התקשרות ולאחר החתימה והעברת התשלום נוכל להתחיל עבוד.

תפריט נגישות